محلول طلایی کنترل کننده چربی مو آدیسا

سبوم ترشح شده از غدد سباسه باعث نرمی موها و پوست سر میگردد اما تجمع چربی ها به مرورو زمان بر روی کف سر باعث جذب آلودگی – غبار دوده و سلول های مرده میشود که این امر موجب ریزش مو و کم حجم شدن آن ها میگردد

ترشح غدد سبوم و چربی برای مو لازم است زیرا از شکنندگی موها جلوگیری مینماید و همچنین باعث درخشندگی موها میشود ولی در صورتی که این ترشح چربی کنترل نشود عوامل مخربی ماننده ریزش – نازک شدن تار مو – بوی بد – ظاهر غیر جذاب به همراه خواد داشت .

تاثیرات مواد موثره :

 

PANTHENOL : پانتنول یک مرطوب کننده و نرم کننده مفید است. به طور مساوی روی سطح تارهای مو پخش می شود و یک لایه ای صاف روی سطح کف سر ایجاد می کند. از تجمع چربی جلوگیری مینماید .

اسید سالیسیلیک : می تواندبه طور کامل وارد منافذ پوست سر شود و آنها را تمیز کند ، از تجمع روغن و چربی های ناشی از آلودگی های محیط بر روی پوست سر و مو کاملا  جلوگیری کرده و بدون آسیب رساندن به سطح سبوم طبیعی آن را تنظیم نماید .

پروپیلن گلیکول :پروپیلن گلیکول به  مو کمک می کند تا رطوبت را جذب و حفظ کند. رشد باکتری ها را کاهش می دهد و از ایجاد بوی بد بر کف سر کاملا جلوگیری مینماید .

کافور : هنگامی که کافور به پوست سر شما مالیده می شود ، به خصوص هنگامی که خارش دارد ، کافور جریان خون را افزایش می دهد و به عنوان ضد عفونی کننده عمل می کند. خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی دارد و از شوره چرب نیز جلوگیری مینماید .

کریستالهای منتول:که درمحصول  استفاده می شود ، تولید سبوم را تنظیم می کند – از انتقال چربی کف سر به تار مو جلوگیری مینماید .

 .این ماده از تجمع چربی جلوگیری می کند.

LYSINE THIAZOLIDINE CARBOXYLATE : که با جذب بالا در سطح پوست سر باعث تنظیم سطح چربی  نیز میشود و از چسبیدن آلودگی به مو جلوگیری مینماید  .

 

روش استفاده: پس از استحمام و خشک کردن موها، روی پوست سر تمیز اسپری کنید و با نوک انگشتان خود به آرامی کل پوست سر را ماساژ دهید و تا حمام بعدی روی پوست سر باقی بمانید. توصیه می شود این عمل را سه بار در روز تکرار کنید.

پیشنهادات  ویژه :

برای تنظیم چربی کف سر و جلوگیری از تحریک غدد سباسه در تولید چربی اضافه حتما برای شستشو موهای خود از شامپو روزانه انرژی زا ادیسا استفاده نمایید .

حتما هر دو هفته به یکبار شانه یا برس خود را با آب ولرم بشویید .

از خاراندن کف سر خود جدا خودداری نمایید زیرا باعث تحریک غدد سبوم و تولید چربی مضاعف میشود.