عوامل مختلفی باعث ریزش مو می­شوند که از جمله مهمترین آنها می­توان به عوامل ژنتیکی و ارثی، تغییرات هورمونی، رژیم غذایی، استرس، بیماری­های زمینه­ای مثل کم خونی، مصرف برخی داروها، شرایط آب و هوایی و آلودگی­های محیطی اشاره کرد

محلول درمانی تقویت کننده وضد ریزش

 

محلول درمانی و ضد ریزش آدیسا با مهار عوامل ریزش، نقش مهمی در پیشگیری از ریزش مو دارد. علاوه بر این با تقویت فولیکول­های مو، باعث رویش مجدد تارهای مو می­شود.

تاثیر مواد موثره :

 عصاره ریشه جین سینگ : که به همراه گلوکز آمین و پروتئین های مفید که به نوبه خود باعث تقویت فولیکول ها و ریشه های مو می شود. این نه تنها رشد جدید رشته ها را تشویق می کند بلکه از نازک شدن و شکستن مو جلوگیری می کند.

استات توکوفریل:

این ماده به حمایت از پوست سر و مو کمک می کند زیرا دارای اثرات آنتی اکسیدانی طبیعی است که می تواند به حفظ رشد مو کمک کند. خواص آنتی اکسیدانی این ویتامین می تواند به کاهش میزان استرس اکسیداتیو و رادیکال های آزاد که باعث از بین رفتن سلول های فولیکول مو در پوست سر فرد می شود ، کمک کند.

METHYL NOCOTINATE:

برای بهبود گردش خون ، مویرگهای خون پوست سر را بزرگ می کند.که باعث رساندن مواد مغذی و اکسیژن بهتربه فولیکول مو میشود

سالی سیلات متیل:

 باعث پاک سازی پوست سر میشود از نظر علمی ثابت شده است که به درمان بیماریهایی که روی پوست سر تأثیر می گذارند ، مانند درماتیت سبورئیک و پسوریازیس کمک می کند.

PANTHENOL:

ویتامین  B5موجود در این محصول باعث رشد و افزایش تغذیه اپیدرم – افزایش تولید کراتین و در نهایت منجر به بازسازی سلولی و کاهش چشمگیر ریزش میشود.

پیشنهاد ویژه در هنگام گذراندن طول درمان با این محصول بهتر است سبوس برنج را به صورت پودر در وعده های غذایی خود ریخته و میل نمایید . برای خشک کردن مو های خود از سشوار به طور مستقیم و نزدیک به پوست سر خود داری کنید.

برای اثر بخشی بهتر از شامپوی ضد ریزش آدیسا به عنوان مکمل استفاده کنید تا ریزش موی خود را در هنگام شستشو به حداقل برسانید

یک نکته : به علت درصد بالای مواد موثره ، موقع مصرف از برخورد با پوست صورت و گوش جلوگیری نمائید.

نحوه مصرف

طریقه مصرف در موارد حاد ریزش : هر شب روی کف سر تمیز 7 پاف اسپری نموده و به صورت ممتد و آرام با نوک انگشتان ماساژ دهید تا جذب عالی صورت گیرد.

طریقه مصرف در موارد متوسط : 3 روز در هفته 4-5 پاف  روی کف سر تمیز اسپری نموده  با سر انگشتان کل کف سر را ماساژ داده و تا استحمام بعدی روی کف سر باقی بماند.