شامپو ضد ریزش آدیسا

 مو هم مانند سایر اعضای بدن نیاز به مواد غذایی و ویتامین دارد تا بتواند سالم بماند و رشد کافی داشته باشد ریزش روزانه بین 50 تا 100 تار مو در طول روز امری طبیعی میباشد ولی استفاده از مکمل هایی مانند شامپو و محلول ها باعث ضخیم تر شدن تارمو – کاهش ریزش مو – جوان ماندن آن میباشد .

مواد تاثیر گذار و متمایز کننده

 

Edelweiss (عصاره گیاه کوهی برفی آلپ) : با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی و محافظت کننده DNA  سلولی میباشد.

کافئین :هورمون جنسی مردانه دی هیدروتستوسترون( دی اچ تی) یکی از عوامل اصلی الوپسی اندروژنیک است که با افزایش سطح تستوسترون در آقایان و در برخی از خانم ها این ریزش به وجود می اید – کافیین موجود در این محصول با هدف قراردادن این   دی اچ تی و تنظیم آن از ریزش مو جلوگیری مینماید .

Hypericum perforatum (گیاه گل راعی) : این گیاه دارای ترکیبات موثری نظیر فلانوئید ها میباشد این ترکیب در افزایش تولید مو سلولهای پاپیلا مو را تحریک مینمایدو  این ماده از سلولهای اسیب دیده در برابر رادیکالهای ازاد محافظت میکند و  روند پیری مو را به صورت چشمگیری کاهش میدهد .

JUNIPERUS COMMUNIS ( گیاه پیرو یا اربس) : گونه ای از گیاه اربس که با دارا بودن خاصیت ضد عفونی و منقبض کنندگی با نفوذ به لایه های داخلی مو باعث جمع شدن فولیکول مو و کمک در نگه داری تار مو میشود و از ریزش جلوگیری مینماید .

   Arnica montana flower extract(آرنیکا ) : این ماده با حفظ و تقویت پروتئین های موجود در مو باعث تحریک فولیکول مبنی بر رشد مجدد و پرحجمی مو میگردد علاوه بر این این ماده با حفظ سبوم (چربی ) طبیعی تار مو بافت پوست سر را احیا کرده التهاب و خارشی (شوره سر) که موجب ریزش مو میگردد را درمان مینماید .

GENTIANA LUTEA ROOT EXTRACT(جنتیانا): این گیاه با افزایش جذب مواد معدنی – پروتئین ها – املاح معدنی باعث استحکام و ضخامت تار مو میشود.

Octapeptide-2: پپتیدها بر خلاف پروتئین ها که مولکول های بزرگی هستند بسیار کوچک هستند و حاوی اسیدهای آمینه ضروری و حیاتی هستند. به دلیل اندازه مولکول کوچک و جذب بالا، رفتار سلول ها را تغییر می دهند که باعث تحریک فولیکول ها برای رشد مجدد مو می شود .

فنوکسی اتانول : یک جایگزین مناسب میباشد که علاوه بر نداشتن آسیب های مخرب سولفات ها -  پاک کنندگی عمقی را بر روی مو انجام داده و خاصیت ضد میکروبی و قارچ را نیز به همراه دارد .

 

طریقه مصرف :

به مقدار لازم روی موی مرطوب شامپو ضد ریزش آدیسا را استفاده کرده ماساژ دهید 1- 2 دقیقه برای جذب مواد موثره صبر نموده سپس آب کشی نمایید .

پیشنهادات  ویژه : بهتر است برای عملکرد بهتر این محصول حتما هنگام شسشتو اجازه دهید یک یا دو دقیقه کف روی مو بماند تا مواد موثره جذب پوست سر شود . و به عنوان مکمل درمانی از محلول تقویت کننده و ضد ریزش آدیسا استفاده نمایید.

 

توصیه :برای کاهش ریزش مو توصیه میشود بعد از حمام از حوله سبک استفاده شود و از خوابیدن با موی خیس اجتناب نموده وجهت خشک کردن از باد ملایم سشوار استفاده نمایید.