شامپو انرژی زا و روزانه آدیسا

استفاده از شامپو ملایم علاوه بر پاک کنندگی آلودگی و چربی از سطح پوست سر و تار مو به هیچ عنوان به چربی مفید و بافت تار مو آسیب نمی رساند و به علت وجود روغن های طبیعی و یا عصاره گیاهی موجود در این محصول باعث میشود مو رطوبت و نرمی خود را در حین شستشو و بعد از آن حفظ نماید .شامپو ملایم و انرژی زا آدیسا شامپویی است که در مقایسه با سایر  شامپوها حاوی مواد پاک کننده ملایم و به طور کلی ضعیف تری میباشد.

 

 
 
 
 

شامپو انرژی زا و روزانه میتواند یک انتخاب عالی برای هر یک از موارد زیر باشد.

  • برای افرادی که به صورت روزانه دوش میگیرند یک گزینه مناسب به عنوان شامپوی مغذی میباشد.
  • موهای شما آسیب دیده باشد ( مواد شیمیایی – گرما )
  • موهای خشک یا شکننده
  • شخصی که دارای تار موی نازک میباشد.
  • دارای شوره خشک یا چرب میباشد و نیاز به یک شوینده اولیه ملایم دارد.
  • اشخاصی که ریزش مو دارند و شامپوهای قوی باعث از بین رفتن استحکام مویشان میشود.
  • اشخاصی که دارای پوست سر چرب میباشند و شوینده های معمولی باعث تحریک تولید چربی بیشتر در آنها میشود.
  • به واسطه حس خنک کنندگی یک انتخاب بسیار مناسب برای فصل های گرم می باشد.
 
 
 

مزایا و مواد موثره شامپو انرژی زا آدیسا

آب معدنی thermal water ( آب گرم ) :

غنی از مواد معدنی با خاصیت انتی اکسیدانی میباشد پوست سر تحریک شده را آرام می‌کند باعث رطوبت رسانی فوق العاده می‌شود در جذب بهتر مواد فعال و موثره کمک می‌کند .در درمان و کاهش التهاب اگزما و پسوریازیس نقش بسزایی دارد.

عصاره ویتاسل( سیب) :

 سیب با دارا بودن مقادیر بالای بیوتین که باعث تحریک پیاز مو میشود و نشاط آن را افزایش میدهد پیری فولیکول مو را کند میکند و چرخه زندگی مو را منظم میکند و باعث کاهش چشمگیر ریزش مو میشود .

عصاره برگ OLEA EUROPAEA (زیتون):

حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان است که باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود و رشد موها را تحریک می‌کند.هر چه قدر که پوست سر و فولیکول‌های مو مواد مغذی بیشتری دریافت کنند، موها سریع‌تر رشد می‌کنند و بلندتر و درخشان‌تر خواهند شد.

اسید سالیسیلیک:

برخلاف اکثر مواد تشکیل دهنده شامپو ، اسید سالیسیلیک می تواندبه داخل  منافذ مو  وارد شود و آنها را تمیز کند ، از تجمع روغن جلوگیری کرده و به از بین بردن چربی اضافه فولیکول های مو کمک می کند. این می تواند به معنای رشد سالم مو و مشکلات مویی کمتر باشد ، مانند درماتیت سبورئیک یا شوره سر.

کافئین:

فواید اصلی کافئین این است که می تواند به رشد مو مستقیم از ریشه در مراحل اولیه رشد مو کمک کند. این کار را از طریق هدف قرار دادن هورمونی به نام 'DHT' انجام می دهد که باععث ریزش مو می شود. DHT می تواند از کمک ویتامین ها ، پروتئین ها و مواد معدنی به رشد فولیکول های مو جلوگیری کند.

منتول: 

تولید روغن را تنظیم می کند ، تجمع شوره سر را برطرف می کند ، آلودگی ها وآسیب ها را از بین می برد ، سبوم اضافی را از بین می برد ، حس خنک کنندگی ایجاد میکند. گردش خون را  تحریک می کند ،باعث درخشش طبیعی مو می شود. 

اکسید پیرولیدینیل دی آمینوپیریمیدین:

باعث کاهش خارش یا شوره سر می شود و عامل تحریک رشد و ضد ریزش مو میباشد. 

طریقه مصرف :

به مقدار لازم روی موی مرطوب مالیده شود و به آرامی روی ساقه مو  ماساژ دهید بعد از 2-3 دقیقه آب کشی نمایید.

پیشنهاد ویژه آدیسا :

شامپو روزانه آدیسا بهترین مکمل و شوینده برای دوره درمان می باشد به این دلیل که به علت پایین بودن خاصیت اسیدی میتواند پ هاچ پوست سر را تنظیم نماید آلودگی های سطحی را از بین ببرد و شرایط جذب بهتر مواد موثره در تونیک های درمانی و یا شامپوهای درمانی در پوست سر فراهم نماید .

توصیه :

با این وجود ، اگر موهای شما فوق العاده روغنی است ، یا از محصولات زیادی ، مانند ژل ها ، یا ماسک مو استفاده می کنید ، و یا ریزش مو دارید بهتر است برای شستشوی موی خود دست اول از یک شامپو ملایم استفاده نمایید تا آلودگی های سطحی پاک شوند و دست دوم از شامپو درمانی خود استفاده نمایید این کار باعث میشود اثر گذاری و جذب مواد موثره محصول درمانی شما بیشتر شود.