یکی از عوامل مضر در شامپوها نمک و پارابن میباشد که باعث پیری و نازک شدن تار مو میگردد استفاده از لوسیون ضد پیری آدیسا که دارای اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز موها بوده از سفید شدن و نازک شدن تار مو جلوگیری مینماید. و سرعت رشد مو را بیشتر میکند.

تاثیرات مواد موثره محلول ضد پیری آدیسا :             

میوه PUNICA GRANATUM : این ماده موثره حاوی  عصاره انارمیباشد که منقبض کننده پوست سر میباشد و  باعث تغذیه فولیکول های مو با مواد مغذی ضروری می شود ، گردش خون را بهبود می بخشد و رشته های مو را از ریشه تقویت می کند.

( LINUM USIMATISSIMUM ) : روغن دانه کتان

روغن بذر کتان تغذیه فولیکول های مو را فراهم می کند زیرا غنی از اسیدهای چرب است. اسیدهای چرب امگا 3 فولیکول های مو را برای رشد سالم مو تغذیه می کنند. همچنین سرشار از پروتئین و سلنیوم است که هر دو برای رشد موهای سالم و براق لازم هستند.

یکی از خواص بسیار مهم و ضروری روغن کتان این میباشد که منبع قابل توجهی از ویتامین های ب 1 و ب2 وب 3 ب 5 ب6 ب 9 ویتامین سی ، املاح شامل آهن ،منیزیوم، روی، فسفر، پتاسیم که از این طریق رشد مو را تقویت کرده وهمچنین اثرات رادیکاهای آزاد را روی پوست سر شما کاهش میدهد.

روغن بذر (انگور)VITIS VINIFERA : روغن هسته انگور که معمولا از هسته سرد تولید میشود میزان اسیدهای چرب غیر اشباع آن تا 90 درصد می‌رسد. خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره انگور 50 برابر بیشتر از ویتامین E و 20 برابر بیشتر از ویتامین C است. ویتامین E. واسید لینولئیک و مواد معدنی موجود در آن موها را تقویت می‌کند و در ساخت و ترمیم بافت مو آسیب دیده تاثیر بسزایی دارد روغن هسته انگور حاوی بتاکاروتن است که می‌تواند موهای شمارا از هرگونه آلودگی و باکتری حفظ مینماید.علاوه بر این مورد این روغن می‌تواند با تغذیه فولیکول‌های مو باعث می‌شود موهایتان نفس بکشد، قوی شود وجلوی روند پیری مو را به طور چشمگیری کاهش دهد .

نحوه مصرف

طریقه مصرف : بعد از استحمام و گرفتن نم مو  با فاصله ۲۵ سانتیمتر از کف سر بر روی کل مو اسپری شود این امر باعث  پوشش حداکثری موها میشود و  از پاشیدن آن به چشم ها جلوگیری شود. بدون نیاز به آبکشی

پیشنهاد ویژه آدیسا

این تونیک بسیار موثر در ضخامت تار مو و جوان سازی میباشد بهتر است برای عملکرد بهتر و جواب سریع حتما همراه این محصول از یک محصول مراقبتی بعد از حمام  مانند روغن آرگان استفاده نمایید.